woensdag 18 mei 2011

Vol trots presenteren wij onze eigen huisstijl...

Wat zijn we trots en wat is het mooi geworden…de nieuwe huisstijl van het Platform Verontruste Ouders.
Wij hebben ons de afgelopen week echt een slag in de rondte gewerkt met zijn allen, vrij genomen en veel slaap ingeleverd, maar het resultaat mag er dan ook zijn.
Peter, we willen je oprecht bedanken voor je geloof en je vertrouwen in ons, maar nog meer dat je door ons te steunen en te helpen, ook met deze huisstijl, ook een hele grote groep kwetsbare kinderen alle mogelijke steun van de wereld geeft.
En dat is waar wij voor staan…ieder kind heeft recht op Passend Onderwijs!

Miek, Irma, Eleonoor, Suzan en...Peter

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, ontzettend mooi! En het beeldt hartstikke goed de gedrevenheid van ouders uit. Jullie doen ontzettend goed werk allemaal.

    (Mochten jullie ooit willen dan mag je altijd linken naar mijn blog in Trouw. Ik zet mijn stukjes daar, speciaal voor onze 'christelijke' politici).
    AnnaPO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD en een welverdiend compliment voor dit initiatief.
    Een prachtig logo waar ik de symboliek duidelijk vind spreken.

    Ik hoop dat door jullie veel ouders zich zullen verenigen om voor de onderwijsrechten van al onze kinderen te kunnen pleiten.
    Voor elkaar klaarstaan, door naar elkaar te luisteren, door met elkaar in oplossingen te denken, zorgen we samen voor een passende toekomst waarin onze kinderen ook tot hun recht kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anna,

    Vandaag heb ik toevallig voor jouw reactie, een blog van jou geplaatst. (Uiteraard met bronvermelding)
    Mijn complimenten voor je duidelijke blogs!

    BeantwoordenVerwijderen