maandag 20 februari 2012

bij het vertrek van Job Cohen

Deze email heb ik vanavond verzonden aan Job Cohen en zijn medewerkster en Hans Spekman

Beste Job Cohen,

Het is jammer dat het zo gelopen is. Persoonlijk was ik erg blij met het interview in Trouw. Mijn vader zei dat het lijkt alsof het niet meer mag: een rustige integere man in de politiek. Of je moet een lach op je gezicht hebben waarmee je de meest dramatische bezuinigingen verdedigd, of mensen beledigen en straattaal gebruiken, of veel grapjes maken. Ik hoop dat de partij zich vooral links zal profileren. Natuurlijk geen SP, er zijn duidelijke verschillen. Natuurlijk zijn de midden-inkomens belangrijk, maar ik denk dat er ook heel wat mensen aan de onderkant van de samenleving willen die helaas hun geloof in de partij kwijtgeraakt zijn. Die gaan of naar de SP of naar de PVV.
Ik heb u meegemaakt als burgermeester van onze stad, en later bij acties als de PGB-demonstratie, Stop de Stapeling en Armoede Werkt Niet.
Daarom neem ik de moeite om te schrijven. Ik wil u namens Platform Verontruste Ouders hartelijk danken voor de manier waarop u zich ingezet heeft voor mensen met een beperking. U heeft zich altijd sterk gemaakt voor de zwakkeren in onze samenleving. U begrijpt dat begeleiding nodig is, dat onze kinderen niet zonder kunnen. Wat dat betreft hoop ik, verwacht ik, dat de PVDA daar voor blijft opkomen en duidelijk maakt hoe onbeschaafd en a-sociaal deze bezuinigingen zijn. Uw betrokkenheid was oprecht en warm!
Ik wens u alle goeds!

Anne-Miek Wijnbergen
Platform Verontruste Ouders
m.wijnbergen1@chello.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten