vrijdag 8 juni 2012

Verstandig Gehandicapt

Ik zoek mensen die willen investeren in mijn boek over het werken met mensen met een verstandelijke beperking. Een eerlijk boekje. Zoals het (volgens mij) is.
Het boek heet ´Ik ben verstandig gehandicapt´.

Ik heb mijn manuscript geplaatst op www.tenpages.com, dit is een innovatief online uitgeefconcept dat als doel heeft om talentvolle schrijvers te laten doorbreken bij gewaardeerde uitgeverijen.

Er zijn al veel aandelen verkocht maar nog lang niet genoeg!

De aandelen zijn 5 euro per stuk. Ik moet er 2000 verkopen.

Momenteel heb ik 262 aandelen verkocht aan 81 aandeelhouders.
Eerlijk is eerlijk, de weg naar de 2000 is nog erg lang. Ik heb nog drie maanden de tijd.

De eerste twee weken ging het hard. Echter, nu staat het al een paar dagen stil en ik besef mij dat 2000 aandelen bijna een Utopie is. Toch wil ik de komende drie maanden nog alles in het werk stellen om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Vele bekenden kochten één of twee aandelen maar ik zoek een handjevol mensen die er (een stuk) meer kopen.
Eerlijk is eerlijk, het is een kleine ´droom´ voor mij, natuurlijk. Maar ik kan je vertellen dat ik dit boek, toen ik 15 jaar geleden in het werkveld stapte heel graag had willen lezen. Ik heb dan ook al verschillende ouders gesproken en geinterviewd die dit een goed boekje vinden!

Wanneer ik na de vier maanden (nu nog drie) niet aan 2000 aandelen kom, mijn boek niet wordt uitgegeven, dan wordt het 5 euro teruggestort op het account, min € 1,- per aandeel.


Met vriendelijke groet,

Samira Elmahi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten