maandag 2 april 2012

Medewerking gevraagd reportage DeGids.fm

Beste mensen,

Hieronder een verzoek van Katinka Baer, werkzaam voor het programma DeGids.fm.
Mocht je denken wij vallen in de doelgroep en we willen meewerken: onderaan staan haar gegevens, zodat jullie contact op kunnen nemen!

Voor het VARA radioprogramma DeGids.fm met Felix Meurders maak ik als verslaggever reportageseries. Nu willen we graag aandacht besteden aan gezinnen met kinderen op het speciaal onderwijs die door meerdere bezuinigingen worden getroffen. We zouden graag een gezin volgen warbij een kind gewongen wordt over te stappen van bijzonder naar regulier onderwijs en bovendien zijn of haar pgb(‘s) kwijtraakt. Het gaat om een serie van vier of vijf afleveringen, dus ik zou een aantal keer langs willen komen om opnames te maken. Maar voor het zover is zou ik uiteraard uitgebreid met de ouders willen spreken over de situatie van het gezin en over wat we zouden kunnen doen in de reportages.
Om het nog iets ingewikkelder te maken: het liefst zouden we een gezin willen portretteren dat niet in de Randstad of in Limburg of Brababant woont. We hebben namelijk toevallig vrij veel reportages gehad uit die regio’s.

Om een idee te geven van het soort reportages dat ik maak, stuur ik u de link van een eerdere reportageserie over werkloosheid in Rotterdam:
http://degidsfm.vara.nl/Werkplein-010.10692.0.html


Ik hoop dat het Platform verontruste ouders me verder kan helpen. Natuurlijk ben ik ook bereikbaar voor verdere vragen over dit plan. Ik ben op onderstaande nummers te bereiken.

Met dank en vriendelijke groet,




Katinka Baehr
Verslaggever DeGids.fm
VARA Radio 1
t: 020 - 618 70 22
m: 06 - 166 04 336
e: katinka@baehr.nl
http://degids.fm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten