vrijdag 14 juni 2013

dossier: transitie jeugdzorg; de hiaten in de jeugd-ggz 3

Ik krijg waarschijnlijk minder thuiszorg omdat ik een eigen kracht conferentie ga doen. De gemeente wil zelfs bij de conferentie aanwezig zijn. Dat wil ik niet omdat het een prive-aangelegenheid is. Ik heb een CIZ indicatie voor een PGB aangevraagd. CIZ verwees me naar de gemeente die de begeleiding zou moeten organiseren. Dat lukt niet omdat de gemeente zegt dit niet te kunnen. Dus geen begeleiding voor mijn zoon met autisme. Ik ben het zo moe, het vechten voor goede zorg. Begeleiding die hij zo nodig heeft! Ook zijn we in het leerlingenvervoer gekort terwijl de school nota bene in een andere gemeente ligt. Mijn zoon kan niet met O.V. dus zal ik hem zelf moeten brengen. Dat lijkt eenvoudig maar ik heb er nog twee met autisme. Help!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten