maandag 3 juni 2013

blog Suzan ADHD-netwerk natuurlijk over de ADHD-glossy!!

Op ADHD Netwerk een column van Suzan over de ADHD-glossy. Met alvast de cover en een inkijkje in de vele onderwerpen en een heuse teaser. Angelique kwam met dit geniale idee en Suzan verkondigde het aan de wereld op twitter. Er ontstond een mooie samenwerking met vele mensen en ik kijk uit naar het resultaat. Dit voorproefje smaakt in ieder geval zeer zeker naar meer!! ADHD wordt van alle kanten belicht en dat nu eens niet op het zo bekende negatieve zeurderige toontje. Dames bedankt voor jullie inzet (en dat geldt natuurlijk ook voor alle interviewers en meedenkers) ik zeg GOED BEZIG!! http://www.adhdnetwerk.nl/ADHD.aspx?id=549&idblog=103

1 opmerking:

  1. soms is het moeilijk om met ADHD te leven, ook voor de persoon zelf.
    ik zelf ben blij dat er langzaam maar zeker een grote bekendheid stroomt over het land.
    de glossy is mooi, gemakkelijk te lezen, en ik weet als geen ander hoeveel werk is verzet door deze mensen, ik ben zelf een adhd moeder van een van hen.

    BeantwoordenVerwijderen