vrijdag 21 september 2012

adhd event

Zet in je agenda 5 november a.s. ADHD event in Vianen. Met medewerking van o.a. Suzan Otten Pablos, je weet wel van de blogs, Jaco Klompstra (auteur), Pereira, Noordzy, Malou van Hintum (journaliste/auteur). Ook zal een debat georganiseerd worden. Minpuntje vind ik de prijs van 75 Euro en dat heb ik ook aangegeven. Deze dag zal in het teken staan van de beeldvorming rond ADHD en vooral ouders worden hierdoor getroffen. Zij hebben dagelijks te dealen met nare berichtgeving in de media en moeten zich verdedigen, bijv. omdat zij medicatie geven. Veel ouders gaan ook naar een Balans Symposium of NVA congres. Die kosten ook al 75 Euro. Begrijpelijk want organisatie, lunch etc. Maar ik ben ervoor om dit soort activiteiten zo laagdrempelig mogelijk te houden.
Angelique en ik nemen hoogstwaarschijnlijk deel aan het ADHD-debat. Ik hou jullie op de hoogte! www.croanconsult.nl/adhd-event.html#.UFtBR2thiK0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten