woensdag 25 april 2012

onderzoek complimenten kinderen 4-8 jaar

Ik ontving ontving vandaag onderstaande mail. Als je het wat lijkt kun je rechtstreeks contact opnemen. Er is een leuke beloning Geachte mevrouw Wijnbergen, Momenteel ben ik met wat medestudenten bezig met een afstudeer onderzoek over de effectiviteit van verschillende soorten complimenten bij kinderen tussen 4 en 8 jaar die soms wat lastig gedrag vertonen (bijv. moeilijk stil kunnen zitten, moeilijk kunnen luisteren, luidruchting zijn etc.). Hiervoor hebben wij heel hard deelnemende gezinnen nodig! We stuiten op een enorme weerstand vanuit zorginstellingen en scholen, begrijpelijk als je ziet hoeveel verzoeken voor onderzoek zij staan met de gezinnen die doelgroep zijn voor ons onderzoek. Dit in de hoop dat wij gezinnen direct kunnen benaderen voor ons onderzoek. Ik zag dat u een heel groot en goed initiatief hebt waarmee u veel mensen binnen onze doelgroep bereikt. Mogelijk kunt u ons hiermee helpen of heeft u tips hoe wij wel meer mensen kunnen benaderen. Deelname aan het onderzoek houdt in dat wij tweemaal kort (hooguit 30 minuten) langskomen om samen met een ouder en het kind spelletjes te doen, waarbij wij ongemerkt metingen afnemen. Tussen deze twee bezoeken krijgen ouders een advies hoe zij goed gedrag van hun kind kunnen benaderen, in de hoop dat goed gedrag zal toenemen. Alle kinderen die deelnemen aan dit onderzoek mogen deelnemen aan een gratis professionele voetbal clinic met o.a. een speler van FC Utrecht en een speler van FC Volendam. Sorry voor het lange bericht, hopelijk kunt u mij en mijn medestudenten helpen! Ik hoor graag van u. U kunt mij mailen op L.M.vanNijnatten@students.uu.nl of bellen op 06-54798957. Vriendelijke groeten, Lisanne van Nijnattenkrijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten