vrijdag 9 maart 2012

Gezocht: PGB ambassadeurs in gemeenten Per Saldo

Vanochtend heb ik mij opgegeven als PGB ambassadeur voor mijn gemeente.
Ik vind het belangrijk dat de belangen van budgethouders in de gemeente goed vertegenwoordigd worden. Zelf vraag ik me af hoe dat straks allemaal gaat als het via de gemeente gaat. Hoe wordt de zorg en begleiding straks geregeld? Ik wil daarbij niet alleen mijn eigen belangen behartigen, maar ook die van andere budgethouders. Het lijkt me leerzaam. Ik ben niet zo bekend met de gemeente Diemen. Ik heb wel interesse in de politiek, en zal proberen als burger enige invloed te hebben op de besluitvorming. Je wordt door Per Saldo goed ondersteund. Zo worden er informatiebijeenkomsten georganiseerd. Nieuwsgierig geworden? Ook interesse? Kijk dan op de site van Per Saldo klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten