zondag 30 oktober 2011

Was 19 sept Malieveld genoeg? Doorgaan!

19 september was een mooie dag. Er gingen heel veel mensen naar het Plein en het Malieveld om hun ongenoegen over de stapeling van bezuinigingen van dit kabinet kenbaar te maken. We hebben ons luid en duidelijk laten horen!
Maar nu....was het genoeg in Den Haag?
Nee! Daarom moeten we doorgaan! De druk op het kabinet moet opgevoerd worden. Daarom heb ik me bij Hete Herfst aangesloten om een groot protest te organiseren.
Ik doe een beroep op alle grote clubs zich bij ons aan te sluiten. 19 en 20 november is de Dam van ons. Iedereen die tegen de plannen van dit kabinet is is welkom.
Denk niet het heeft geen zin, na het Malieveld is er ook niet zichtbaar iets gewijzigd. Of ik ben al geweest het is wel goed zo. We moeten niet opgeven maar volhouden. Ik reken op jullie steun! Doorgaan tot ze knettergek van ons worden. Zodat er een grote golf van verzet over ons land komt. Kom daarom allemaal naar de Dam op 19 en/of 20 november. Kom naar de manifestatie op 10 december Armoede Werkt Niet. Blijf protesteren. Retweet dit zoveel mogelijk. Blijven we in verzet? Of geven we op en laten we alles over ons heen komen? De keus is aan jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten